باتری ماشین بنز S500

4.8
(2154)

اگر باتری ماشین بنز S500 شما دچار مشکل شده و قصد خرید باتری جدیدی دارید، راهنمایی‌های ما در این مقاله برای انتخاب باتری مناسب ماشین مورد نظرتان کمکتان می‌کند.

برای خرید یک باطری ماشین ابتدا باید بدانید چند آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است؟ یعنی اگر ماشین شما بنز S500 باشد، به چند آمپر باتری نیاز دارید؟ چه نوع باتری مناسب خودور بنز S500 است؟

باتری اصلی 100AH
باتری های قابل نصب دیگر
ولتاژ باطری 12 ولت 12V
قالب باتری قالب L5

دایملر تاکنون ادعایی نکرده که مرسدس بنز اس کلاس اس 500 – w222 Mercedes Benz S500 تولیدی آنها بهترین سدان جهان است و با سخاوت این ادعا را به رولز رویس واگذار کرده است. اما چه کسی است که پیشتازی مرسدس بنز را در این عرصه با انبوهی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها انکار کند؟ درست است که از سال 1986 و با ورود رقبایی چون ب ام و سری 7 و سپس در سه سال بعد با لکسوس LS حکومت چندین دهه ای بنز به مخاطره افتاد، اما باز هم داستان بهترین بودن بنز ادامه داشت. تا اینکه می باخ برای به زیر کشیدن نامهای اسطوره ای نظیر بنتلی و رولز رویس دوباره احیا شد.

انواع باتری مناسب بنز S500

باطری بنز S500 را برحسب نوع آن (اسیدی یا اتمی) و آمپراژ آن دسته بندی می‌کنند. باطری اولیه بنز S500 هنگام تحویل خودرو توسط خریدار از نوع ۱۲ولت می‌باشد. ظرفیت این باطری 100 آمپر می‌باشد. البته شما می‌توانید از باتری‌های دیگری نیز برای ماشین خود استفاده کنید. برای بنز S500 می توان هم از باتری اسیدی و هم باتری اتمی استفاده کرد.

باطری اسیدی نیاز به چک کردن دوره‌ای دارد. اما دارندگان باطری اتمی نیازی به بررسی دوره‌ای باتری خودرو بنز S500 خود نخواهند داشت. بررسی‌ها و تجارب نشان داده که باتری اتمی نسبت به نوع اسیدی آن عمر بیشتری می‌کند.

مشخصات و طول عمر باتری بنز S500

باتری بنز S500 در قسمت جلوی ماشین و در داخل کاپوت آن قرار دارد. این باتری در ابعاد 40*18*24 سانتیمتر می‌باشد. بیشترین آمپری که برای باطری در خودرو بنز S500 در نظر گرفته می‌شود 100 آمپر است. طول عمر باتری بنز S500 تا حد زیادی به نوع آن و کارکرد مصرف کننده بستگی دارد. میزان عمر باتری در اصل به نوع مصرف شما و شرایط اقلیمی منطقه شما بستگی دارد و ممکن است یک باتری یک سال عمر و همان باتری در خودروی دیگر ۳ سال عمر کند. باتری در مناطق گرمسیر و مسیر های پرترافیک زودتر کیفیت خود رااز دست میدهد. بررسی‌های تجربی نشان داده است به طور معمول طول عمر مفید باطری بنز S500 حدود ۲ تا ۳ سال است.

اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو بنز S500 شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو بنز S500 شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری خودرو خود را عوض کنید.

باتری مناسب بنز S500

باتری مناسب بنز S500 برای هر شخص می‌تواند متفاوت باشد. این مورد بستگی به نوع کارکرد و موارد استفاده شما از خودرو دارد. در صورتی‌که از برق خودرو بنز S500 خود به طور معمول استفاده می‌کنید این باتری می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. اما مطابق با مطلبی که در ابتدای همین صفحه به ان اشاره شد و مشاهدات تجربی، در صورت استفاده از آپشن‌های خاص در خودرو بنز S500 خود که باتری آن را بیش از حد معمول درگیر می‌کند، باید آمپر باتری خود را بالاتر ببرید. به طور معمول باتری 100 آمپر اتمی می‌تواند برای خودرو بنز S500 بسیار مناسب باشد. آمپر بالاتر باعث می‌شود در زمان استفاده بیش از حد معمول، باطری شما آسیب نبیند. عمر بیشتر و کیفیت مناسب مهم‌ترین ویژگی‌های باطری 100 آمپر اتمی برای خودرو بنز S500 می‌باشد. باتری اسیدی به طور تدریجی تخریب می‌شود و باطری اتمی به صورت ناگهانی از کار می‌افتد.

قیمت باتری بنز S500

قیمت باطری بنز S500 به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد باعث شده است که باطری خودرو بنز S500 با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود داشته باشد. مالکان خودرو بنز S500 در زمان تعویض یا خرید باتری برای خودرو خود با سردرگمی مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که مالکان خودرو بنز S500 با آن روبه رو هستند تفاوت قیمت باطری‌های مختلف این خودرو است.

امداد کیان باتری ارائه دهنده بهترین باتری ایرانی و اتمی به همراه تاریخ جدید جهت نصب بر روی خودروی بنز S500 به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

نصب و تعویض باتری بنز S500

خرید باتری و نصب آن دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند. دارندگان خودرو بنز S500 بعد از خرید باتری نیاز به متخصص برق خودرو برای تعویض و نصب آن دارند. اگر شما خرید خود را از امداد باتری انجام دهید از خدمات نصب رایگان آن نیز بهره مند خواهید شد. ضمنا قبل از خرید، متخصص برق خودرو تست سلامت باتری را برای شما انجام خواهد داد. در صورتی که نیاز به تعویض باتری نباشد، این به موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد تا از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود.

توجه: در هنگام تعویض باتری، تحویل باتری فرسوده اجباری است. در غیر این صورت مبلغ اضافه ای به ازای هر آمپر اضافه خواهد شد.

کارشناسان فنی امداد کیان باتری در سراسر نقاط تهران (شمال تهران – جنوب تهران – غرب تهران – شرق تهران) آماده خدمات رسانی و تعویض باتری خودروی بنز S500 شما بصورت رایگان در محل می باشند.

مزایای نصب باطری توسط امداد کیان باتری:

– نصب باطری اصلی با توجه به استاندارد کارخانه سازنده خودرو: خودروی شما با یک باطری غیر اصلی هم روشن خواهد شد اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید.

– گارانتی تعویض ۲۴ ساعته در سطح شهر تهران: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض ۲۴ ساعته در سطح شهر تهران می باشند. در هر نقطه از شهر تهران و در هر ساعت از شبانه روز که به مشکل بر بخورید، در کمتر از ۲ ساعت در محل شما، باطری به صورت رایگان گارانتی و تعویض خواهد شد.

– باطل نشدن گارانتی خودرو: استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد کیان باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– خرید باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: عمر مفید یک باطری خودرو به طور متوسط از زمان تولید ۳ سال میباشد. قیمت، عمر و بازدهی یک باطری تولید سالهای گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید سال جاری می باشد. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امداد کیان باتری تولید سال جاری بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض توسط افراد متخصّص و دارای دانش فنّی: تعویض توسط افراد فاقد دانش فنی می تواند باعث آسیب جدی به سیستم برقی خودرو گردد. امدادگران امداد کیان باتری همگی دوره های تخصصی برق خودرو را گذرانده اند و با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی آشنایی کامل دارند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا دیدگاه خود را بفرماییدx
Scroll to Top
اسکرول به بالا تماس با ما و ثبت سفارش